Popular Posts

Friday, December 23, 2011

cEmBuRu $e0rAnG PeReMpUaN

novel ni dh lama ak baca...tp x puas rs nk bc lagi sentiasa ada wpun kt umh ak 2 dh nk 200 buah novel ( hasil kump ak adk beradk)..hehehehehe
" Aku orang bukit yang telah mengambil risiko tinggi membina rumah di tepi pantai yang paling bergelora "

Tiada sulit beristeri dua, Dhiya'...kiranya yang kedua itu ialah seperti dirimu. Kiranya yang kedua itu penuh redo sepertimu...Isteri, diwajah mu ada syurga...yang didalamnya beralun tenang alirannya dan sesekali aku rindu...namun yang sesekali itu aku sering tidak mampu untuk memenuhinya, kasih sayang kita ada sempadan yang memisahkannya hingga ruang-ruang intim antara kita aku lemas sebelum waktunya.Andainya syurga buatmu lalu aku harus menjadi suami yang bagaimana,selayaknya aku dimana?Dan adakah syurga buat uami sepertiku??...suami yang sering gagal meletakkan keadilan didalam rumah tangga. Isteri...melamarmu menjadi isteri yang kedua adalah satu kesilapan, bila tatkala kesempurnaan mu menjadikan aku seorang suami yang gagal.......


No comments:

Post a Comment